Wednesday, June 04, 2008

chatbox has been blocked!!!

uwaaa...tensiiii tensiiiii.... naper lak chatbox kat belah kanan ni kene block nie weii... dia tulis gini...

AKSES ANDA DISEKAT
Akses anda ke laman web "http://cbox.ws" disekat kerana mempunya unsur "Chat/Instant Messaging".
Akses anda sedang dipantau dan sedang dilog.
IP address anda ialah: 10.21.176.190.
"Garis Panduan Mengenai Tatacara Penggunaan Internet dan Mel Elektronik Di Agensi-agensi Kerajaan"-- KLIK DISINI Untuk sebarang bantuan dan permintaan berkenaan laman web ini, sila hubungi pentadbir sistem di Bahagian Teknologi Maklumat.

Tak tau ler for how long mende ni akan kekalllll di block kat chatbox tu eh?..so to my reader.. could u pls just leave ur comment on the comment column? coz i cant use and see ur comment kat chatbox tu lagik dahh...
Jom nangihhh sesamer....uwaaa uwaaa uwaaaa....

6 comments:

Sue said...

filla, biasala tu gomen. i pun mcm tu gak.. nk wat cemana, kerja ada peraturan2,lemau sket. hik hik..

azdra-azdra said...

erkkk..

bukan ker baru jer ko berhappy mode? hehehhehe biasalah tuh.. aku ok jer chat box nih.. meaning that gomen ko tak best mcm gomen aku? hahahhahahahaha

p/s: ko jgn lupa laks beli blouse utk aku juger. size L.. ala2 strip nmpk bon bon. me loikeee!

manisz said...

filla, gomen block ko nyer chat box ni psal ada unsur instant mssging, bis YM cm ner? dorang block gak ker? aku keje gomen tapi kat sini seme org digalakkan use apa jua jenis istant mssging mcm YM ker.. top2 mngment pun ada YM.. sebabnyer dorang kata apa guna ada kemudahan tapi tk bleh guna.. nak2 byk branches kan, tk yah call2 sgt.. jimat bil..

Filla said...

sue:yup..gomen biaserlah..menci!! menci!!!!
fara:kejap je happy mode aku tu..ni dah lemau mode dahh..ko nak blouse?x cantek ko pakai blouse (heheh)
manisz:syam..bestnyer laaa gomen tempat ko tuh... ko tau..ym pon aku dah x leh..masuk ikut celah mana pon x lepas..giler bowink nie.. harap email jeklah..huhu..

kak ilya said...

dear filla
memang bengang tau bila kita tak boleh chat2 ni.. akak dulu hantu chatting... he he ... ngan kawan2 .. bila comp akak dah block semuanya .. aduh sungguh kecewa tau!!! macam hilang seri pulak bila kerja.. .. sekarang dah 2 thn dah..sampai bila guna laptop adik akak tak reti dah .. hampeh !! sian kat kami tau...
ala kalau chatting sesekali pun apa salahnya kan .. sambil kerja sambil chatting .. yang penting kerja jalan!!! ha ha!! jahat kan akak ni

...$weE+ 666... said...

fuh!!! gilos banyak email aku tetiba... rupanyer nko dah kena block ym, chatbox dan sgala yg berunsur chatting... huhuhu... pastu engkorang pakat wat conference kat email plak ekkk...
huhuhu...

siannyer aku kat nko filla!!!
cemana nih??? takde lah aku rakan mengumpat, bercanda, bersukaria, menangis bersamaaaaaaaa... huwaaaaaaaaaaa!!!~ kejam sunggoh gomen tempat ko keje nih!!!
mencik!

aku bizi nak mampos nih... coz last day of skool today... baru nak free sket esok... ko plak dah kena block... MEMANG GOBLOCK btol arrr... *GRRRRRRRRR*
(nampak tak muka aku tgh marah ni?!!!)