Wednesday, August 06, 2008

Just for our beautiful Kasih...

*click at the pic for larger image*
NYATA DAN MAYA - AMY SEARCH
Kulihat indah hari depanmu
Mentari sentiasa
Menerangi
Bumi indah di telapak kakimu
Kan terbentang menjadi
Oh milikmu
Cekallah sayang
Dalam menempuhi
Dunia ini
Saban hari
Adakalanya
Mendung jua kunjung
Bersabarlah
Ku kan selalu denganmu,kasih
Dalam jasadku yang nyata atau maya
Kerana ku terlalu mengendah
Suka dukamu setiap ketika
Ku kan selalu denganmu,kasih
Dalam kau bertatih atau kau berlari
Andai kau jatuh kubantu(kau)bangun(oh sayang)semula
Andai kau jatuh ku bantu kau bangun semula
Ku tahu kau pastikan bersinar
Bagai sebutir bintang
Gemerlapan
Keyakinan kau bukannya kosong
Lahir dari hati yang
Kenalimu



i can't wait to upload this pic of her... thanks much to Pak Radie yg buat nie dan meng'email' this to me.. really appreciate it.. kat aku x penah lak nak buat gini?? menci tau.... hahah.. so will change my wallpaper desktop to this lah pasni yer... this is Pak Radie's fav song actually by Amy.. dia kan fanatik gilers baban kat Amy Search.. by the way.. i love the lyrics coz really suitable for my Acih.. i proudly announce that this song is dedicated to my princess Kasih Aleeya... I hope one day when u listen to this song.. u will remember how much ur parents love u..muahhhhhhhsss!!

5 comments:

...$weE+ 666... said...

wahhh gituuusssssssssss... ni main cilok lagu aku nih wehhh!!! mana aciii... mmg ler nama kasih ada kat situ kan... tapi nyer lagu ni aku wat video klip fenriz ari tu kan... hahaha... lagi satu lagu ni kan lagu ciptaan edrie hashim... lirik? cuba ko semak lirik sapa yg tulis?! haaaa... semak, semak... pernah dgr nama pena? nama pena tu kira nickname arrr... haaa... tu nama pena aku la tu... ahaks!

tapi takpe... sbb acih punyer pasal, aku rela! auwww! acih kan calon menantu aku? ker bukan? ari tu baru jer curang sama ieky kat sg. congkak kan? auwww!!!~

cun gilos radie wat utk acih tu... wat la utk calon menantu ni haaa plak... takleh ke? manjang bizi jer... huhuhu... *muahz to acih*

sue_haini said...

cntik la kak..suka aku tengok gmbr tu..nex time suh pk.radie wt kt aku 1..nk letak skali dgn gmbr ehem2..hihi...

Lenny said...

huhuhuh.... terharunyerrr... best la radie terer bab2 camni...

acih.. bukan ur parents je lap u so muchhhh... untie also lap u very2 much sampai kering lahhh...!! ahhahah

ila de cute said...

alamakkkk cun siot...apa kata radie wat utk syahmi plak... eeh filla aku ingat ko nak besan ngan aku...alamak acih curang la...dgn ieky la dgn fenriz la...takpe la... hehehh...
syhami back off la cari awek lain...heheh

Miss Moon said...

Alahai cantik ...aku suka sangat . Pak radie mmg berbakat la . Dah nama nyer designer kan . Terus jadi cun melecun sipar Acih tew .