Monday, September 15, 2008

Berbuka with family @ Tupai-Tupai, KL...

Buka Posa Day 14...
(gambo cilok)
Yer... Ahad nyer... my bro nak blanjer bukak posa... me ok sajer kalo nak blanjer makan..heheh.. Kiranyer sbb birthday anakanda dia Dhya Jazlina (cousin Acih) tak lama lagi kan..pon yer gak..heheh.. Tp mmg enjoy sgt makan2 ngn family...bukan senang me nak berkumpul2 ramai2 makan kat luar mcm nie...
Wahhh.. mmg ramai sgt org.. tp x per... kul 6.45ptg aku dah gi berator... buh nasik skettt jer..lain penuh satu pinggan lauk pauk arrr kan..hahahah... teh tarik nyer mmg marvellous.. sedap lemak berkrim gitus...
Sesaper yg plan nak berbuka posa kat luar.. saya dgn rela hati tanpa dibayar mensuggestkan siler lah ke Tupai2 nie... (dekat jek ngn DBP).. lauk sgt byk.. masakan dier sgt sedap.. selalu direfill... air beraneka... hot drinks sumer sedap2... western pon ado... spaghetti meat balls, sandwiches... lamb ngn blackpeper sauce nyer... laksa penang.. pesembor ala Penang.. lauk2 kampung... udang beso2... sutun... ikan patin msk tempoyak.. ikan pari msk asam pedas... pucuk paku goreng... sayo beraneka... puding... kuih muih.... mushroom soup.. tomyam...

-nie fillanie punyer...first round-
Cukup lah aku bagi sumer terliur yerrr..hahahah... tp owner restaurant tu sgt tip-top.. service bagus.. mesra... baru ler maju business gitew... nah ni click utk map ke Tupai2..rasanyer Ramadhan buffet nie cuma RM43 ker RM46? tah ler..mcm tu ler kot..
Dhya Jazlina with Acih...

more pics of them..tamak tul aku.. siap dah spare siap2 laksa penang tuh..hahah.. me.. and my ayah.. x berapa sihat sgt ayah nie.. jaga makan okeh!!!meja dah clear skit nie..kalo takkkk..heheh..
sejak posa nie..aku dilanda kekurusan.. jam pon dah bepusing2.. keluar urat2 kat tangan.. rasanya buruk lak..kene gain weight balik dlm 1kg.. (lek arr..tnggu jek 2 hari raya..konpem naik 3 kg..haha)
antara lauk pauk yg ado.. belom jengah yg belah sana lagik..Wan tgh pilih lauk.. fening la tu..sumer nak!!

nie shoot dari belah sini lak...

relax jer aku tala kambing sampai 2 pinggan!!betungkus lumus Ida (mama Dyha) tolong kopek kan aku udang..hehe.. Pak Radie pemalas nak kopekkan.... mak kan manjerrrr!!! auwww... Not bad kan..cantik gak.. and food sumer yummylicious... sekian sajer..

2 comments:

Sham Ummi Echa said...

ko da g tupai2 ni ek.. aku baru plan nk g sabtu ni.. buka poser ngan kengkawan.. da book da.. tp org kt tupai2 tu kata penuh tggal yg kt laman jer.. laman pon laman la.. hrp2 mnjadi ler plan kitorang ni..aku tgk cam sedap jer menu kt situ.. variety jer..
filla.. aku cam naik pelik ler.. aku ngan ko nih cam ada lebih krg sket ler.. kdg2 aku noticed.. bila cam dlm pala aku 'ting' nk pg satu tmpt tu..tgk2 ko da pg.. bila aku 'ting' nk msk daging ker.. tup2 ko pon msk daging blackpepper gak.. tp aku wat guna perencah maggi sajork..heheheh aci x..kebetulan plak kan...

Filla said...

sham ummi echa: hahah.. bagus2...at least ko leh amik info aku sket nie.. usha2 dulu lauk per nk mkn kan..tp aku suker lah tupai2.. mmg best..sedap! mcm mak masak!! haha