Wednesday, December 24, 2008

GIRLS LEPAKING SESSION...

Hehehhe... ni very d fresh from oven pics.. hahah.. lunch time tadi me gi cyber coz my boss left his phone kat sini.. so he wanted me to send his phone kat cyber.. (our opis bukak satu kat sana).. waaa.. aku pon laju jek... drive gi saner.. then terus balik umah coz monsters wanna lepak2 at my house.. monster Atta coti panjang sbb got new offer kat Shah Alam and will start on 5th Jan.. byk ler masa dia melepaksss... monster Anny tgh attend client kat OldTown cyber.. cun gak tuh... while waiting for these monsters to come.. me pegi membuang aper yg patut dlm toilet.. pastu Atta call dah sampei... x sempat mak nak ckp mak dlm toilet... dia dah letak.. pastu memekak2 kat grill umah!!..
ingat nak plan coti jumaat nie.. (pa nanti ma gitau plan tu yer)..heheh matilah Pak Radie hangin.. ingat nak kuar membelai diri ngn budak dua ekor ni.. tp Atta nak gi singapore.. aku x kira.. ko tlg cancel plan singapore ko!!!! lama giler tak kuar together-gether.... bestnyer....

Lepak2.. then my 2nd monster dtg.. Anny ni x yah ckp ler... mmg dari azali kalo datang mcm nak pecah grill umah aku... bodo!... uihhhhhh cpt nyer masa berlalu.... baru jek borak dah kene masuk opis.. tp me got a reason to come late... (gi cyber)..huahhahahha... then i've to send Cik Atta ni gi Alamanda... Anny blah gi Shah Alam...

Huhuhuuu.. really miss the day when there were no time limit.. borak sampai pagi.. hu ha sana sini.. if u guys read this.. (emo sket).. aku windu arrr.. tp being us... mana leh tunjuk jiwang2 kan kan?.. hahahha... been together dari zaman kanak2 ribena... dari muker bodoh giler... dari gigi jongang dah jadik canteks giler...(hahahha)... dari zaman aku itam mcm dayang senandung.. sampai dah cerah sket arr..kuakkaka.. cerah ker?.. tp x leh lawan korang nyer putih ler..kata albino!!! mcm biasa dorang kalo dtg umah.. air gi amik sendiwi..nasib ada vitagen anak aku.. (atta's fav).. yg putih sajer... hahahha..
Anny, ko delete gambo ko yg aku snap eh??? cilakak tul... ko nak yg cun jek yer???? x per ko siap nanti... aku nk curik2 amik gambo ko.. nk tepek sini utk tatapan visitors aku..huahhaha.. owh... cik Atta nie ada online biz... tp aku luper dianyer link... jual baju.. konpem meletops! aku nak discount okeh!!! nanti leh laaa fillanie tepek link dier kat sini... tolonggg lahhh kawan saya ni nak jual baju... tolong beli okeh?...

Monster Natra a.k.a Atta..

dah select2 yg paling cun okeh.. hahahah.. cun ker?

naper letak tangan situ????? DON'T ASKKKKK!!!!!!

Sib baik kusi tu tutup dagu aku yg labuh itew...

lakonan perfect cik Atta tgh gayut tepon.. ces!!! dia ni lah yg psycho aku kata aku gemok pas banak dulu... biler tgk badan dia yg sekepeng.. terus bekobar2 nak kurus... (tp perut ttp glebeh..ces!)

anny tolong snap...

a'ah aku tau.. rambut aku mcm pompuan giler... (tlg bagi laluan)...

us

ooopsss sowiiii atta... ko tekepit..tp nampak muker kecik sket kan kalo tekepit??? hahaha..
yer yerr... aku tau.. dah cukup tegedik2 dah nie... dahhh jom blah..aku nk masuk opis....

3 comments:

Unknown said...

tali bra merah tu pon ko nak tutup?? apa kejadah?
tapi mintak mahap yer buk.. aku nak wat statement guris pasaan ko nih.. ko begitu tenggelam skali bila di apit oleh 2 aweks2 tuh! hahahaa..

tapi..ko tettapp la yg paling glammm!!! kalo aku jantan..aku dah rembat ko 3 3 buat bini...natra bini no 1...anny no 2..ko no 3.. yer ahh ko musti nak jd paling muda kan...sbb nak gedikk lebeyy...

happy2gether said...

Best biler dpt jumpa kawan lama, esp yg satu kepala...aku kenal anny n natra pon dari ko kan...atta mmg cun cam anak mat salleh peh tu masak pon terror kengkadang blur tapi kengkang pandai heheheh, anny pon sama cantik jenis yg rajin sgt bekerja-strong will gitu... emmm 3-3 cun/vogue, stylo-mylo,x sabo tgk anak anny n natra bila dorang dah kawin nanti......may your friendship last forever...

Miss Moon said...

wa pakai bra gong xi fa chai ..

nko asal ari jemaat je nko lepak ek ..kalau tak lepak ngan kita org nko lepak ngan geng nko ...aktiviti tetap

korang neh kalau di kata kan adik badik pun sesuai tau ...tapi nko la paling gelaps hahhah sebab dedua org tew putih melepak hahahha