Friday, March 06, 2009

where can i get this?

yer yerr... dulu aku x beli pon mende nie... dulu aku join wella tuk jadik model bahan ujikaji dorang nieh..heheheh... every 6 weeks kene pegi Wella kat Shah Alam..tp sejak commitment dah byk nie... tarik ler diri... dulu dorang bagi jer mende nie lepas dia 'keje'kan rambut aku nieh... tatau ler ada ke tidak jual kat luar.. sbb puas dah carik tp x jumpa... i love this hairspray.. it works well!!!!! yerlah... rambut aku ni kalo dah lpas basuh.. pastu dah kering..dah mcm antu raya... frizzy...dry... scaryy... sumer ada lah..hahah.. tp kalo spray ngn menatang nie.. ala2 terurus...plus bau dia wangi... dan tak buat rambutku berminyak..tp still shine.... so kalo ada sesaper tenampak di mana2 siler lah bagi tau saya ini yer.... (TUTUP KES)ok nie nak citer lagi... aritu (dah lama dah) pegi jalan2 pastu gatal2 masuk elianto ni... (yerlah kata nak jimat cost make-up)... so sajer lah beli eyeshadow nie... nak tau baper hengget? sgt lah murah.... yg ni rm8 sajer okeh..hahahah... yg rm5 pon ada..tp x bekenan... so i grabbed this one.. tp still the choice of colours tu very limited... hellooooo??? ko nak murah lagi nak byk choice.. gelabah jer... tp kaler nie cantik kan? earth kaler... i like... so resultnyer.. bombastik! ceh citer over2 jer.. tp ok lah... not bad... lagi okeh dari eyeshadow stila..oopsss... haha..stila tu bile apply abis bawah mata aku pon ada eyeshadow..giler aper? berabuk hokey... ko bygkan kalo guna eyeshadow stila kaler biru.. abis bawah mata pon biru? dah jadik keje aku nak lap plak bwh mata tu... elianto ni ok jer? elianto siler bagi diskaun sbb aku promote produk korang... len kali yg rm8 ni kalo buk filla beli siler bagi rm4 jer... (TUTUP KES)it looks so damn yummieh kan? yes yes.... sedapnyerrrr...ni utk acih smlm kat SR... tp mak apak yg tlg sental... comel jer colourful sungguh... oh ye acih nyer perkembangan skang ni yg buat aku rasa nak lepuk2 jer ialah... biler dia makan..pastu makanan tu dah abis... dia akan nangis2 nak lagi... pastu sambil buat2 makan tp makanan tu takder.. paham tak cemana aksi dia? ko tgk pon rasa sedih giler tp rasa nak hempuk gak ler... saiko okeh... mcm kelaparan giler... nak marah kesian plak... tp leh tak jgn hover2 belakon sedih2 buat aksi tgh makan tp makanan takder... aiyoh... sgt drama queen..... (TUTUP KES dengan ugutan..lepas ni mama nak beli rotan) ini adalah saya semalam... balik dari PD tetiba muka aku dah mcm beriman sket kan? kat pd..huihhhhhhh mcm aper aku pon tatau!!!! haruslah..dpn anak ngn laki kene lah air muker tu elok2 sket.... (TUTUP KES) ini Pak Radie yg punyer... dia biasalah..tak lain dan tak bukan asekkk ini jer... (tp aku rela..dari dia x nak makan...abisler peluang aku nak cuit2 makanan dier)... (TUTUP KES)

this was mine... aku pon..balik2 order noodle in tom-yang soup... (yer acih kata ni tom yang).. suker ati ko ler yanggg... tp ada kes..sbb aku order ni..harga dia dlm rm14 kot?.. lagi satu tomyam kung... yang kung tu rm17 kot? lebih nyer sbb ada udang jer... why pay more when u can still eat the same tomyam? eh ada ke pepatah mcm tu?... pastu biler food aku dah sampei..salah plak..dia tebuat yg tomyam kung yg mahal tu.. aku ckp ler salah.. then dia ckp sorry dia buat yg lain... bodoh tak aku siap tanyer... if i take this (tomyam kung).. is the price still the same..coz it's not my mistake.. (hehe..tp ngn gelak2 ler).. dia kata cannot... okeh that's it.. ko gi masuk dapo..ko gi buat aku nyer yg murah tu skarang..aku dah ler lapo nak mati!!!!!... (TUTUP KES)

*Dah abis dah kes aku arini..x der kes dah... aper kes aku nie??? asik kes-kes jek... oh yer... FYI we're going to Ipoh tomolow... c u guys tuesday!! happy holiday!!!!

6 comments:

Filla said...

nbalike:weihhhhhh tetiba jer plak nie..ni nama dia nak wat kes ngn aku nieh.... aku citer kes mana nak bli hairspray.. ko leh citer plak pasal nike shoes aper ker jadah.... (filla jaga pangai pls)..okeh okeh... tq nbalik for dropping your adv here... appreciate it so damn much!!!!!

Sham Ummi Echa said...

hahhaha... x pasal2 wat promote nike plak kt blog ko nih...

kalo aku jd ko kan ...kalo org tu salah hantar...kira food lg sdp dr yg aku order...aku ngap sajer x tanya dah..tp nk byar kang aku suh kira yg murahnya...sbb tu salah dia..mana aku nk tau...hahahha...

Lenny said...

a ah filla.. btul cakap sham... kalau aku pon.. aku wat camtuhhhh....

:)

mam@ju said...

ipoh mali...ipoh mali...limau bali..
apa kes ngko ngan mamat jual nike ni ..wakakaa..

Unknown said...

apsal ko balik dr pd..idong jd kembang? aku sajerrr jer..nak sakitkan ati ko..sbb dengki ko bersuka ria kat pd..

ahh cun lah kaler elianto tu yer..

Lenny said...

amik award kat blog aku yer...