Saturday, May 16, 2009

TAG PSL TOILET

Saya telah ditag oleh mannira... dan utk pengetahuan semua... saya baru jer ok sket dari demam...pagi tadi.. xleh begerak..dari semalam beselubung dlm simut ngn sweater tebal.. dasat sungguh..benapas pon panas giler mulut.. perghhh..lemah..sakit giler satu badan..(perhal luahan prasaan lak ni..well betul lah aku ni kan manja..kalo sakit tu..rasa nak nangis2 sedih jer...lagi kalo org wat tatauuuuuuuuuuuuuuuu jek) -sindirin sinis tersurat buat Pak Radie..heheh..tp nasib lps aku mcm sound2 sket.. dia rajin tlg picit kaki ngn tolong amikkan air ngn ubat.. saba jeklah..bkn susah..tgk dlm tv tu.. kalo sakit...ada org datang bawakkan bubur.. suapkan... haaaa mak pon nak mcm gitu okeh!!!!

sorry terluah prasaan plak... ni baru okeh..lepas peluh kuar mencurah2 tadik..... terus bangun kemas bilik komputer pak radie.. vacum lantai... dasat kan??? baik je demam terus jadik bibik balik....

1) BILA KALI TERAKHIR CUCI TOILET?
kang kalo aku ckp korang tak caya.... sbb baru jek bih kurang 2jam yg lepas... sakit mata tgk toilet bowl tu... genyeh jelahhhh...nak tnggu saper lagik yg buat... dah tentu ler bik filla kan..

2) PENCUCI APA YG DIGUNAKAN?
aku ni hantam jek..tgk tadi tak der lak cuci toilet tu.. so aku guna jek dynamo.. boleh la kan..

3) DALAM 1 MINGGU, BERAPA KALI MOP LANTAI?
dulu sekali seminggu...skang dah malas... kalo tgk dah tak bekilau tu gagah kan gak ler..

4) APA TUGAS TERAKHIR ANDA SEBELUM MENJELANG MALAM?
selalu sidai kain... haaa hamek ko... tulah pasal aku demam ni..sidai kain senja2.. dah tau mende tu suker tego2 cak2 ngan aku..lagi nak sidai time2 tu... fillanie mmg salu tak belajar dari pengalaman... (insap jap)

5) APA MENU HIDANGAN MAKAN MALAM PALING SIMPLE?
maggi.... or sadin ngn telo dadar..

6) MINUMAN SELALU DIBUAT WAKTU PAGI.
kat umah sblm gi kijer mmg x dapek ler nak bekfast mcm dlm tv drama2 tu... dorang company bapak dier... sbb tu leh bekfast... siap ada owang gaji... aku? nak mampos masuk opis lambat?? buat air kat opis jek... wajib ialah nescafe merah 3 in 1.

7) SEBELUM TIDO APA YG AKAN DILAKUKAN?
kalo lom buat sit-up 50kali.. buat dulu..kalo dah buat... dulu rajin gak gosok gigi.. skang malas sket... hehehe.. cuci muker je... pastu tido....

8) HARUS JAWAB TAG....
saper rasa rajin lu jawab jerlahh... penat arr nak carik orang..hahahha....

*korang baca jawapan2 nie pon dah menggambarkan aku tgh sakit skang ni kan... huhu..mak sakit.... tp ada hati nak jawab2 tag..nak update2 blog..hehhehe

2 comments:

mannira said...

tq...

Miss Moon said...

50 kali sit up? patut ar nko rampipng fillaaaaaaaaaaaaaa aku patut tiru cara nko ...ok malam nih mak akan usahakan 50 kali