Monday, August 17, 2009

Mulia kah perangai begini?...

sebelum entry course kat Melaka berkubur bersama kemalasan tahap dewa aku nih.. baik aku buat pesta longgok kat sini....

heheh... ada byk lagi entry menyusul tp aku jer yg malas nak mampos skang nieh... makan maggi tgk citer "100 Harijadi" si Dira yg cute tu belakon lagik best!!!! pastu sambung citer Keranda kayu ker aper jadah tak mlm tadi... terus aku off lap top.. tak kosa mak!!! layan Maggi Kari lagik best!! hihi...

so mari beramai2... tgk lah teladan ahkak ko ni gi course yer.... kalo gi course.... kene concentrate dlm class.. jgn memain... muke mesti focus!!!! (padahal tetinggal earphone pegi bawak cabel!!)..

camera letak jer kat atas gelas telangkup tu... then cpt2 set timer.. pastu buat muker seriesss..

buat aksi ngengada pandang memandang mcm ni pon boleh jer....

ok, ni dah tukar baju.. nie the next day nyer yerrr adik2....

oh mamat tu ktorang panggil dia YB..sbb ada gaya YB..huahahha... hello??!! perlu ker ko pakai baju batik sebab ari khamis? hellooooo... ko attend course okeh!! saper nak marah pon kalo tak pakai batik.... ayo yooooo... x per xper... dia belia..... belia mmg kene ikut peraturan sket.. gi pon mamat ni ler yg baik hati bagi pinjam broadband.. tq YB Hanip!!!

YB Hanip jugak tepakse melayan kerenah participants cemerlang nie.. sket2 begambo.. pastu duduk blakangggggg skalik... (tu dah biasa lah kan... ).. hahah...

begambar dlm toilet juge perkara wajib.. huahhahahahah.... alaa lek arrr... toilet hotel kan cun.. rugi tak amik gambo... siap ada daun2 segar lagik situ..huahahha...

alamakkk aiii.. sopang tul cik adik baju merah tuh... auwwwwwwwwww... tak tahan mak!.. tp kalo gi course aku mmg suker dok sebilik ngn budak kecik nie.. sbb dia jek leh layan aku ni hah... dah aku paksa dia jgn tido... kul 3 pagi baru tido... hahah.. pastu dok ngn dia ni.. pembersih... pastu dia yg kejut mak bgn tido.. (ya ampun bestnyer.. tak penah ada orang kejut aku sblm nie.. sbb salu aku jek jadik tukang kejut Pak Radie.. bahagia rupanya biler ada org lain kejut suh gi mandi nie)... ok cukup2 lah gambar yg sopang gilers.. lemah lembut... ayu jerk muke memasing tu...




skang get ready nak tgk the real 'us' okeh...


ni kopok pertama kot... mesti ada okeh... lantak ler bunyik mcm aper krap krup ngunyah tak hengat kat blakang... siap tuang dlm mangkuk lagi.... abis takkan YB Hanip nak pandang jek...

ni ROTA plakkkk... dlm mangkuk utk YB...

ok... panduan dan tips lagik nieh..kalo gi course jgn luper beli kopok yg atas nieh.. pedas nak mampos..hahah... tekencing2 minum air... konpem ko tak ngantuk punyer lah!!!

haaa..cayer tak aku ckp.. bosan giler... sampai half of the class escape kelas petang.. aku ngn Ida escape kelas malam jek..huahahah...lepak oldtown lagik best!!! mi kali satuuuuuuu....oh ye..ada sowang participant.. but forgot her name.. *hiiiii my silent reader*.. datang kat mak..ckp dia silent reader mak..auwwwww...malussssss...hahahhaha... she's from PJ katanye.. if u read this.. sowii sgt... sbb masa kita bekenalan tu kan.. dah cam kawat arr.. pastu dah masuk kelas balik..haku luper yg mana satu.... huahahhaha.. penat belek muke sorang2.. aku kan lemah daya ingatan sket... muker bih kurang sama jek sumer.... pssst... course tu boring kan?

kalo tak boring...takkan ler minah sebelah aku leh kroh2 ngn slamber mcm nie????? tak caya lagik???? haaaa meh scroll sket...

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-


huahahhahahhhhhhh.... hamek ko.... bersyukur dikurniakan mata sepet..so bile tido pon orang ingat aku berjaga...bertafakur mak kejap..hihi... speaker yg ni walopon bosan aku suker gak..sbb dia bukan jenis tgk name list pastu main petik nama ikut suka ati... so kalo aku tido bedengkur pon dia tak kisah... hehehe... pas abis course, teserempak plak ngn prof tu kat lif... dia leh tanyer lagik..'how's the course?'.. wehhhhh aku pon aper lagik.... 'ohh.. good.. very good course'... kuakakakkkaaaa... dah sah2 dia tgk aku tido kat blakang kelas tu... lagi nak tanyer course tu ok ke tak.. bengong tul... prof2 adalah dilarang membaca blog ini... sekian!!!

gambar otw pegi melaka ada... dah tentu balik pon ada gambar..hihii... tp jgn tanyer naper pose yg sama jek... (adalah tu nak cover line kecacatan kat muke.....hihihiiiii)

*check out my sales blog here http://www.framekasih.blogspot.com/ ada update sket..heheh..sajer jer nak kepoci.. watper mak ada blog byk2 kalo tak 'sure heboh-heboh' kan kan kan?


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

6 comments:

KasihKuAlRayyan said...

hiii kak..

i la silent reader akak tue.. tk cam muke ek?? sbb saya ddk dpn kot.. membelakangkan akak.. bukan aper, ddk dpn2 nie, cepat sket prof tue dpt signal yg kelas dia boring bile tgk mata kite byk katup dari bukak.. igt.. mesej yg disampaikan haruslah telus dn senang utk difahami...

tp memang la boring tahap menyeksa jiwa!! argh!! smp sekarang episod tension tk habis2!!

btw, how's acih?? sehat dh??

Mimy Hamid said...

mulia la..mak soke...heheh..wakakaka.ko neh ada je benda nak bikin aku gelak guling..

Unknown said...

banyak nye jajan...meh la bg twisties...lame x makan..hehe ;)

DaliaLiyana said...

dua2 comey akak tgk kamu...
:) slm ziarah...

Filla said...

kasihkuAlRayyan:hehe..patut arr..dok dpn..boring gilos..Acih Alhamdulilah dah okeh...tq.
mimyhamid:ishh bestnyer ko sokong aku mulia!!!
chipsmore: meh meh meh... hahah
DaliaLiana: eishh akak nie..malus saye..hahha..

NURSAKINAHBTMOHDSOLEH said...

berwawasan btol akak ku dua org ni. hee. tdo n ponteng cls amalan mulia..hek