Thursday, September 24, 2009

Baru pulang ke pangkal jalan...

Assalamualaikum....

saya bersiaran secara langsung di opis pada pagi ini...setelah meninggalkan blog ini dari hari keberapa sebelum hari raya hingga kini... ada lah prasaan rindu-rinduan kat blog... tp tak banyak sgt..sebab hidup saya ceria dikelilingi mak and apak saye... keluarga... mak & apak mentua dan keluarga mentua... dikelilingi anak-anak buah.... dikelilingi ketupat, lemang, rendang, lontong..kuih-muih... bunga api, pop-pop yg asek kene baling kat kaki... menci tau pak radie mmg poyo baling2 plak...

(alamak boss baru sampei).. perlu ker dia datang gak keje ari ni?.. huhuuu.... x per.. x per... konpem dia gerak balik jap lagi nie... dimana, aku pon leh gerak balik..hehehe...

aku update blog pagi ni sajer nak sesi 'warm-up' dulu... sbb rasa mcm bengap2 lagi pala hotak aku nieh... so tiada gambar disini.. aku pon tak 'pindah' lagik gambo2 dlm camera ke pc... tak tgk lagi.. heheheh... tp giler lah korang2 ni kan? sgt tegar meng'update' blog di hari raya?? uishhhh... idak ler teman...hahaha.. smlam pon sampei umah jek 'dimana laptop dan internet dah siap nunggu'.. huh.. aku wat bodow jek.. layan dvd industan DATONA ker aper tah.. hehe.. lagi syok..

eh ok lah... nak godek gambo jap... nanti jumpa kat entry lain yeh?
EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

No comments: