Friday, March 12, 2010

Tag by Moon...

tq moon sebab tag aku... aku bosan giler nie... muak dah citer pasal Redang.. so citer pasal lain plak....


No.1
Aperkah jenama Deodorant yg korang pakai skang.. ( ke mmg tak pakai??)
NIVEA

No.2
Brand ikan Sardin dalam tin yang paling digemari?
Ayam Brand...

No.3
Apalah bahagian badan anda yg paling anda rasa SEKSI & SEKSA! (aderkah ikan sardin itu membantu menyeksikan anda?)
Tah ler labu... tak de pon yang seksi... SEDIH lagi ada..hahahah


No.4
Aper hadiah yg paling 'HAMPEH' yg korang penah terima dr yg tersayang?
oooo..ada.... JAM DINDING.... eh tapi leh tahan gak... masa couple dpt jam dinding besar giler mcm jam kat stesen ketapi... tahan okeh.. sampai skarang masih pakai lagi...

No.5
Korang akan rasa diri disayangi bila.........???
ermmm.... tak yah suruh-suruh, tiba-tiba jer tolong picitkan tumit dengan ikhlas.... tanpa balasan.... uihhh...


No.6
Apakah hadiah yg korang akan kasik pada bakal mak mentua pd kali pertama berjumpa?
Alaaaa tak ingat.....

No.7
Antara Belacan, Cencalok & Budu...yang mana lebih wangi n sesuai dibuat perfume? (Yang mana lebih wangi dibandingkan dengan bau kentut anda?)
Aku orang Melaka, sepatutnye cencalok.. tapi aku rasa cencalok tu masin sgt... belacan aku kureng sket... sbb nanti aku gatal2.. aku kan ada resdung.... budu ok gak cicah ngn ikan goreng...

No.8
Jenama kasut paling banyak yg anda miliki?
tah lah.. aku rojak.. semua boleh, janji cantik dan selesa...

No.9
Sekiranya anda menjadi Menteri Pembangunan Masyarakat & Perancang Keluarga apakah yg akan anda lakukan demi meramaikan rakyat Mesia?Sekiranya ditawarkan anda berminat utk memegang jawatan menteri aper? (aper punya tonggang langgang ler soklan aku ni?)
alamakkk.. asal soklan susah sangat nie... tapi bukan susah pon nak bagi ramai rakyat... kawin, beranak lah reramai.. aper yang susahnye...
tanak ler aku jadi menteri.. susah... nanti kene kritik... pastu kene hina... kene kondem.... kene kutuk... kene sumpah..... biarlah aku jadik rakyat biasa jer.....

saper bosan boleh buat tag nie..


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

No comments: