Thursday, July 01, 2010

Hari ke 14

korang,


korang rasa tak macam aku ni dah tak mcm diriku lagi? rindu nak jadi diriku seperti dulu... kini diriku tembam-tembam comel, daguku berlapis-lapis, perotku bergatal-gatal, rambutku melepek-lepek...... paling tak tahan.... bauku bak bau kilang susu basi.... auwwwwwwwwwwwww...hahhaah.... tapi aku bersyukur, disini di rumah mertuaku... semuanye melayan diriku ini... makan pakai semua cukup... setinggi-tinggi terima kasih buat mertuaku dan ipar duaiku yang memahami.... itu belom lagi cerita penderitaan sembelit... sampai melepek aku kat dinding... ces... bedebah betul!!!! nasib masalah sembelit dah beransur pulih... *fobia mak nak gi toilet*


hari ini ialah hari terakhir aku berpantang di rumah mertuaku... kerana esok pagi... mama ngan ayah yang akan mengambil diriku ini (weiii sorriii.. aku nak guna bahasa jiwang..bagi laluan sket)... mengapa aku jadi begini? mungkin sebab satu hari berjaya menghabiskan sebuah novel cinta.... jadi bahasa sudah bertukar! hahaha.... esok pagi kami akan berangkat ke ENSTEK pula... dan selepas itu aku akan kembali ke rumah ku sendiri.... bersama Kasih Aleeya dan Kasih Amaani... semoga tanganku tidak menggeletar untuk memandikan Amaani.. eh geram plak aku kat si Amaani ni.. dah pandai dah tejerit-jerit mcm kena cubit... x de intro2... tengah tido.. tetiba menangis mcm kene cubit.. tp aku dah tak panik.. dah tau dah dia nye auta... kecik2 dah auta... ko jangan auta byk sgt mcm Kak Kasih.... Oh selepas nie, mak aku plak take turn jaga aku... ok, boleh order macam2..hahah... ngan mentua mana leh mengada2 mintak itu ini... hihihi....


weh aku rimas lah ngan kain-kain batik ni... tolong arrrr... x pe.. kat umah aku nanti nak pakai suar panjang... dah lah bra dah ghoper makcik-makcik.. stok mcm pasar malam punye!!! perghhhhhh.... huhu.... lulur badan tu ada lagi 2,3 packet.. buang boleh tak??? hahaha... rimas rimas rimas.... x per.. tabahkan lah hatimu fillanie... tinggal 4 minggu jek lagi...4 minggu???? perghhhhhhh *pengsan* biler tgk orang lain pantang.. tup tup dah 44 hari dah.. sekejappp jer.. tp bile diri sendiri... penyeksaan betul...



eh ok ler... aku nak sambung baca novel jap... gipon aku dah buntu tatau apa yg aku merepek2 kat entry ni..korang nak suh aku citer aper arrr?? aku buntu laaa weiiii... helpppp...


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

10 comments:

Faramin said...

haha..pantang memang menyeksakan.tapi itu adalah moment terindah.betulke.rindu nak berpantang.saba ye filla.sekejap je tu.

SpiderJane said...

salam...congrats in becoming a new mummy again......another June baby just like my Adriel....you take care & stay healthy during pantang.... kiss kiss

pHat sUe said...

siannyerrrrrrrr bunyik hehehe...

ikafantasi said...

alahai comel si amaani ni..suka suka

ejea aziz said...

Betul2..sembelit la yg paling haru skali dlm pantang..meleleh ayor mata..
filla try suh radie cari kt farmasi ubt nama Lactul (manis don't worry) senang ckit nti..siyes xdela nk nk meleleh dh ayor mata nti..

ayoikema said...

sabo je la bile berpantang ni..hehe...sy dulu pun sm gak...tp untuk akan datang terpaksa la sabo..uhuu..cayok2..

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

hahhahaha...i pantang from operation haritue pon sanggop tak suke ini kan pulak pantang bersalin...tidakkkkkkkkk!

Miss Moon said...

wey kalau ke ENSTEK ley aku g sana plak aci tak ...sebab bukan nak lawat nko pun hahhaha nak tgk umah mak nko hahahhah jahat tak aku ...nko nak duyan pun tak pa aku ley belikan muahahha

Sham Ummi Echa said...

makcik filla, boh la pic dlm pantang tu kat sini buat habuan mata aku di kala kebosanan... hahaha jgn mare kkkkkk

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

ala 44 hari bukan lama nau. heheheh (tak boleh blah langsung).. aku pun paling tak suka bab berpantang.. kalau leh lepas beranak, terus baik.. leh tak..