Monday, August 23, 2010

BERTIGA LEBIH BAIK...


Alaaa...sajer bagi tajuk gedik-gedik skit.. padahal.. malas nak pikir... Jumaat lepas adalah hari berbuka puasa bersama bespren-poreber-sebab-dah-takde-kawan-lain.. huahah.. sedih disitu!! oh first of all, tq so much kat jantung hati sebab sudi bagi green light utk lepak ngn kengkawan.. dah lah bagi green light.. siap tolong drop lagik kat Empire tu hah.. tq Pa.. (tak sia-sia aku grill kambing)..muahahahhaaaa...


ohhh..dekat entry ni jugak aku nak cerita pasal bespren poreber nie... kenapa 2 ekor ni jer kawan aku? ohhhh tak susah sangat nak menjawab soklan tu.. aku ramai kawan (tipu) haha.. tapi kawan sehidup semati (tipu lagi sekali) ini jerlah kot 2 orang... yang tau luar dalam (eh luar jer..dlm dia tatau)... diorang jer yang selalu support aku tatkala (auww bukan kuih tat ok) diri ini jatuh menjunam kebawah... diorang selalu ada utk dengar masalah aku... diorang berpikiran bernas (kengkadang).. kadang pikiran kelaut jugak.. diorang selalu marah kalau aku buat salah, tapi kadang join jugak! hahaha... aku lagi ler garang..dua2 takut ngan aku nih.. kan kan kan?? hahah..


bila dah telampau rapat.. maka segala-gala ada kat dalam poket.. yerlah, dah bekawan dari zaman hingus meleleh.. harus lah tau semua... eh jap lah.. bagi gambar dulu...

datang awal, maka sempat bercamwhore sengsorang dalam toilet yang..perghh.. lawa nyer toilet.. kiri kanan depan belakang cermin.. nasib aku tak tesodok cermin! ohh berita baik ialah jeans lama dah boleh muat.. tp bukan levi's curve tu yerr.. ni levis yang besar sket tu.. tp still guna belly belt.. sbb kalau tak guna..nanti lepas makan butang jeans akan tercabut lalu tercampak..berita tak baik.. eishhh liat betul nak turun berat nih!!! tangan gunting adalah trademark utk gang terbayek dari lembah klang.. (hahaha.. anny ko paham kan)..

anny.. inilah bespren yang selalu ada disaat-saat genting.. tp tak jugak!! menci okeh.. eh tapi time aku pregnant dah tunggu time nak meletops, anny yang rajin amik aku kat umah MIL.. dia tau aku sangap sengsorang.. dia datang...dengan ayat 'siap jer.. jgn byk tanya, lagi 10 minit sampai'.. ahhh gitew.. dia ni memang tak leh nak diplan2.. tau2 ada.. kadang-kadang.. tau tau takde!.. hahah.. bawak fillanie gi makan kat Thai restaurant.. sambil makan kacang.. pastu kacang tak cukup.. top up cheezel bawak sendiri.. ohhh how sweet... bawak fillanie makan Subway... bawak fillanie makan nasi ayam.. bawak fillanie makan nasi campor kat Sek-10 restoran Azira..sambil mengimbau kenangan lalu masa time blajar.. bile ada duit lebih sikit baru boleh makan kat restoan Azira..sbb mahal.. amik lauk banyak-banyak konpem kene RM5 keatas.. (tu dah kira mahal okeh)..kelakar kalau ingat balik..pastu siap kutuk-kutuk mamat yang 10 kali pegang senduk bubur yang beraneka jenis.. sebab dia konpius/tamak.. semua bubur dia nak amik.. sian abang tu!! ohhhh.. masa tu tunggu time jer nak meletop.. terima kasih anny.... anny siap ingat nak teman aku time aku nak 'push'.. tapi takut kene sepak ngan Pak Radie.. woiiii saper laki aku nih??? hahahahahaaaaa.. eh, kesimpulan nya, aku sayanggg lah kat ko Anny.. jom kawin jom.. hhahahaaa...


yang si Natra nie pon sayang jugak.. kalau boleh nak ajak kawin jugak.. sbb single lagi kan.. tapi apakan daya.. aku dah kawin.. huhuhhhh.. nasib dia keje jauh..kalau tak..time aku nak meletop dulu, konpem dia pon jadi mangsa aku.. Atta ni baik... ecehhh kembang laa tu.. dia selalu paham kalau tiap kali makanan sampai mesti dia sanggup tak makan.. mesti dia tolak pinggan dia kat aku.. sebab dia tau aku nak amik gambar.. tak yah suruh.. dia dah paham! huahahahahaaaa.. pastu dia lahhh yang paling hangat kat lembah klang.. haha.. sebab kalau bab fashion2 nie.. mmg ktorang trust dia giler babs.. kira dia ni ada taste lah.. konfem tak mengecewakan... kadang dia omputih, kadang dia ustazah.. tapi time bukak posa nie dia omputih.. huahahahaaa.. sbb suar labuh dia tak leh pakai..sbb kene sambal... tak sempat cuci.. yang ada yang ni jer.. x per.. aku ngan anny paham.. org lain tak paham takpe.. janji sayang-sayang ko ni paham... ohhh.. skirt ko yang tingkat-tingkat tu kan taaa, Acih suker sangat.. siap ikut jer bontot ko.. sampai dia pow maggi ko semata-mata nak bermesra dengan Aunty Atta yg anggun bergaya.. kah kah kahhh..


ini gambar ekslusif 'the blogger'.. penat tarik napas nak kecikkan lengan.. gagal jugak!! cehhhsss!!! oh bukan silap the blogger.. tapi silap memilih pakaian stripe melintang.. len kali pilih stripe menegak (kalau adaaa)..


ingat nak buka kat Serai tuu.. tapi fully booked, so ingat nak gi Madam Kwan.. tapi mcm bosan plak.. akhirnya ke Chillis walau pon anny sikit lagi nak muntah..sbb dia dah tak lalu kat chillis.. tp chillis cozy dan leh walk in..


setelah penat kawan ko ni menghebahkan kepada dunia.. betapa sayangnye dia kat kengkawan dia.. tetiba rasa sangat kecewa... rasa nak nangisssss jer... Pak Radie pon tatau betapa hancur luluh hati ini... sebab besprens poreber nak gi LONDON bulan sepuluh.. tapi bukan 'bertiga lebih baik'.. kali nie dorang memang betul-betul mcm lirik Acha.. Berdua lebih baik.. sampai hati... tapi tak salah kan dorang..sebab dorang mati-matian pujuk aku pegi jugak.. tapi apakan daya... ko giler?? aku nak gi bukak posa ni pon siap panggang kambing nak amik hati Pak Radie okeh.. ni ko nak suruh Pak Radie panggang aku plak ke??? hahahahaaaaa... yer aku tau.. peluang ni once in a life time jer.. tapi apakan daya.. Natra, aku ikut ko gi umrah jer lah next year kan? hihi.. yang tu konpem mak aku bagi.. aku ajak Pak Radie sekali..hihi.. ko tengok, dengan map, dengan buku Europe nyer, dengan segala booking-booking bilik kat sana nanti.. mak lopong jerlah.. huhu... aku doakan korang selamat pergi dan selamat pulang dengan hasil-hasil rembatan korang yer... weihhh aku siap berangan-angan jenjalan kat london, amsterdam, paris, italy dengan korang.. mesti kewl kan? lepak2 minum kopi stok takde orang kenal... *ishhh aku nangis ni*... tapi takpe.. barang-barang aku korang siap sedia lah satu bag kosong yerrrr... beli jer lebih-lebih kat sana nanti.. nanti aku jual kat blog.. hellooooo my readers?!! korang nak beli tak kalau Natra ngan Anny yang pilih????!!!! kalau nak bagitau yerrrr..nanti aku buat perniagaan kecil-kecilan kat blog nie.. komisen 50-50 yer sayanggggg.. hahaha...


the travellers wannabe.. auwww. eh serious ada muke foreigners dah nie.. Atta, leather jacket aku jangan luper.. doakan ko balik sini aku dah kurang 2 inci... hahah.. lepas korang dah balik sini, kita plan tido kat genting plak yer.. sian aku.. tahap tu jer level2 mak nieh... takperlah, janji sejuk.. cakap mulut kuar asap.. sama jerk ngan london tu..


Taaaa.. ko kenapa? mcm siput.. hahahaha.. Anny asal tangan aku jadi tangan ko? tapi cacat..hahah... (anny tengah garu kepala)


ok ini saat yang dinanti-nantikan.. Allahuakbar Allahuakbarrr... ok berbuka puasa.. makan kurma dulu.. food2 ni bagi aku settle amik gambo dulu..hehehe.. -aper mender chips tah, yang boleh refill-
-mine, apermende lamb tah.. sedap..tebal tapi patut siram ler sket ngan gravy aper2 ker- atta ngan anny sama jer... chicken apermende tah.. bismilahirrohmanirohimmmm.... kalau dengan filla the blogger.. mereka terpaksa terjebak dalam edisi-bergambar-tak-kira-walau-di dalam- toilet....

ok dah lah tu.. letihhhhh Pak Radie kalau tengok gambar-gambar ni semua... sekian sajer gambar-gambar Gang dari Lembah Klang... nak sambung merajuk tak dapat gi UK.. *huhuhuhuuu..uwawawaaaaa..sob..sob..sob.*


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

5 comments:

C!kpuanmuda® said...

vavava... cantik bag baru!

Ciklinn said...

waah best tu gi berboka posa bersama bespren porever... ciklinn ni ntah bila nk dpt rasa moment camni.. huhuh

selmt berpuasa...

JMR said...

wah macam anak dara la akk2 posing..hehehe

NUNU EERA said...

chili's.. sedapnye.. bile JMR nk blnje chili's lgi ni..??hurm..

cHeAre said...

emmm...lama ko geng ngan dorang yew filla....huhuhuhu mmm lama da x jumpe ko...still sama cam dolu2...
ble nk aku dtg rmh hahahhah...