Friday, November 11, 2011

Hantu Rambut Mengerbang?

Semalam baring-baring kat umah... pastu Amaani duduk atas perut... aku pon capai phone...

"Dik..... amik gambar cepat... smileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"

Dan ini hasil gambar Amaani smile..pastu aku pon tweet picture nie:- 



ok aku bagi gambar besar tu kat sini... hahaha


kalau korang terror... nampak tak ada perempuan rambut mengerbang kat belakang Amaani??? 


aku pon tak perasan... sampai lah ada yang reply twit tu...






nampak? kalau tak nampak kita sama-sama gang lembs.. eh tapi akhirnya aku nampak jugak.. cuma lambat skit lah kan... lari-lari bawak phone kat Pak Radie

Aku: Pa, tengok gambar nie.. nampak tak ada pompuan belakang amaani?

Pak Radie: Eleh.. memang lah, dah lama dah.. tak prasan ke?



*Jeling tajam sambil melangkah keluar dari bilik* 



notakaki: aku nak turunkan frame buah pear tu.. nak sumbat dalam store.. seremmmm seremmmm... 




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

15 comments:

Unknown said...

salah sangke lak..hehe..

PinKy MoMMa said...

selepas memaksa bijik mata tenung tepat mcm kak ziana zain hahaha..ada lar noxxx....potret mistik ni miahaha

mama maman aka yana said...

Honestly... tak nmpk la.. nmpk hanya buah pear je.. xde imaginasi langsung..:)

Yellow said...

alamak!

serammmm!!!!

[k.u.y.a] said...

semalam mula-mula tengok gambar ni pun saya ingatkan gambar perempuan. hahaha. sebab tengok kat hp ni tak berapa clear kot. bila saya baca ni, saya pun naik seram. haha.

Mak lagenda said...

Terteleng2 kapla mak dok tgn buah paer yg dikatakan perempuan berambut panjang tuh..

Dan akhirnya, mak yg terkategori geng lembs ni mmg nampak jugak!

Takotttt...

P/s: Gila hebat bijik mata pengtwit yg nmpk tu..

perfumerack said...

nampak dan...SERAM!!!!!!!!!!

SaschaSantokki said...

eh kak filanie. seram tau tengok gamba ni.. hee

Unknown said...

hoiihhhhh!!! tolonnnnnnnnnnn.. aku pening, nak muntah, migrain, nak pitam sebab nampak buah pear jugak jugak ! sampai sesudah aku tak nampak image rambut gerbang. tolong bagitau aku sket nak tengok kot mana? (tak puas hati..haha)

Filla said...

JUJUE: aku rasa nak tikam diri sendiri dengan kelembapans ko nieh... haku ingat aku orang paling lembs.. rupanya ko lebih sikit... hahahah... ko carik jugak sampai dapat... dah dapat bagi tau ok... (tak puas hati)

Unknown said...

masih tak dapat! hahahaa (sedang mencarut nih) tapi dah macam nak nampak sket2. tapi takkan batang pear tu kepala dia? caiihh.. kurus nyer muka & tengkuk? mata takde? mulut takde? rambut yang background hitam tu ke? betul ke nih? ke..aku nampak hantu lain plak? (masih tak puas hati + tak buat kerja dah aku asyik perati gambar pear rumah filla. bengong!)

Filla said...

Jujue: *now rasa nak tikam kau plak* haihhh aku yang geram tau.. ok ko tengok yang aku circle tu... pear yg besar tu... yang tangkai pear tu ko bayangkan pisau yang tercucuk kat kepala dia.. pompuan tu sampai bahagian pinggang ko boleh tengok.. buah pear tu jugak rambut dia... yang pear tu cerah tu susuk tubuh dengan muka leher badan dia.. yang pear bahagian gelap sikit tu rambut dia... bukan back ground hitam tu!!!! dah gi tengok sekarang... jumpa tak? kalau tak, ko datang umah aku dari penang amik flight.. aku tak kira!!!

Unknown said...

aku rasa macam nak tikam ko dan aku skali lah ini macam! masih tak nampak. tapi tak cukup duit nak bli tiket flight nih! kalau dari apa yg ko explennnnn.. ehhh tak gerbang pon rambut! ok je aku nampak macam tersikat rapi. ehhh tapi siyes aku nampak gambar hantu lain. jeng jeng jeng.. cer ko tgk betul2..gambar yg last tuh yang baling besaq tuh. ko bayangkan tangkai tu muka & leher. gambar bawah tu siap ada pantulan cahaya kot..siap nampak mcm mata. kiri kanan pear tu adalah tangan ngan baju yang labuh. cumaaaaa hantu ni ponggong dia besar sket lah. maklum la.. badan bentuk pear. mungkin kena makan ubat apa tu? himalaya ka apa..yg utk badan bentuk pear. bodoh nyer hantu! ehhh now, sudah ada 2 image hantu! nampak gayanya... ko kena simpan lah frame nih. muahuahauhaua. ok, image hantu sebenar masih tak nampak.

NenetPenne (NP) said...

sekali tengok buah pear..2 kali tengok..ok finee... tau dah... agaknya pelukis tu memang melukis 2 dalam satu kot...

Wawa T said...

hahahaha..lepas ni tukar la gambar yang lagi seramm.. :)