Wednesday, December 04, 2013

KASIH ALEEYA ~ Cuti Sekolah Part 2

Sebelum cerita part Kasih, nak share collage picture ni dulu.. Hehehe.. rasanya ni cousin Acih, Sofea yang buat kot?

Tetiba ada cousin Azhar terselit kat tepi tu hihihiiiii... 

Minggu ke 2 cuti sekolah Acih duduk kat Shah Alam pulak.. merata dia berjalan... kejap rumah Mama Yati ...(kakak Pak Radie) kejap rumah Ayah/Ibu (biras aku).. kejap rumah Nenek/Atok (PIL) meriah hidup hehehehe.... 

Meroyan Amaani tengok gambar kakak tengah buat cake.. muahahah.. Amaani tu rajin betul melayan youtube yang jepun tu.. yang buat cake tipu-tipu tu... ada yang guna play doh lah.. 

Seronok beramai-ramai buat cookies ke? eh Abang Azhar pon buat ke? muahahahah.. takpe Azhar dah besar jadi Chef ok? Chef Azhar..


Nenek masak Nasi Ayam..  

kat umah Mama plak makan burger.

makan Yong Tou Foo... asik makan je.. pipi dah bulat dah tu... 

with Kakak Syasya

Ni tak pasti nak pegi mana hehe


with Kakak Sofea.

belajar with Mama Yati

creative sungguh.. siap buat air pancut lagi hahaha.. bayar bil air umah nenek yeeeee



Ikut Nenek ngan Mama Yati gi Batu Pahat ada wedding ;)

ni baju sapa laaaa dia sarung ni hahahahah

ni Acih paw sapa lah ni kucing sekor hahahaha.. 

Acih macam pakai gaun je hahahaha... besar baju kurung dia... 

Dah seminggu aktiviti dia.. hari Isnin haritu hantar balik umah... Wan ngan Atok Braim plak sambung kontrak hahahahaha... gila busy kehidupan Acih ok... aku kat office masa tu... so penuh lah rumah kemain meriah lagi diorang ;)

Amaani happy sebab semua datang... kalau tak tu boring je kehidupan hahahaha.. mengadap muka Leecha je hari-hari.. 

Kakak Sofea and Kakak Syasya... Now Acih ada ngan Wan and Atok plak sebab Dhya ada kat KL plak... 

Esok aku dah start cuti... aku tak rasa aku ada auto publish entry untuk korang semua.. muahahhaha... so kalau aku cuti seminggu... ingati daku selalu ok? InshaAllah kalau ada internet aku update FB and IG aku.. so masih boleh tengok ahkak lagi ok? 

Take care u olls.. jangan nakal-nakal bila akak takde... eh, tapi don't worry, ada lagi entry pasni... aku ni eksyen je lebih... hihihihiiii... 


Jangan lupa join contest Kasih Ephyra kalau nak menang Ephyra dan wang tunai.

1 comment:

Anonymous said...

Hepi famili...besar jgk famili ye..seronok tgk =)
Nnt follow ai ye-ahtzelin.blogspot.com
Tq sis