Wednesday, February 26, 2014

CELEBRATE BIRTHDAY KASIH ALEESYA 1 TAHUN.

 21 February 2014 (Jumaat) hari tu genap Aleesya 1 tahun.. Aku selalu confuse birthday Aleesya ngan Amaani.. aku ni memang dasar pelupa sikit.. tu anak baru 3 orang tu.. kalau anak aku ramai.. sorry la hahaha.. confirm anak yang ingatkan mak dia.. hihii.. 

Aku kalau birthday-birthday nie memang simple-simple je.. pernah buat yang beria sikit dulu pun masa birthday Kasih 3 tahun kot.. buat kat rumah Atok and Wan kat Ampang.. siap belon bagai.. now dengan aku yang pemalas ni, tak yah lah.. anak 3, sok mengungkit-ngungkit pulak napa birthday anak tu gempak, anak ni tak gempak.. so mari bersederhana sahaja.. cukuplah sekadar kitorang sekeluarga je, itu lebih bermakna, amboi jangan over boleh? heheheh.. 

Ajak Wan ngan Atok sekali sebab esoknya Wan ngan Atok terus ke Ampang umah Pak Long.. Jom singgah sini, tak yah nak masak.. kita order pizza je.. Birthday Aleesya bulan February sama ngan Nenek Ani bulan Feb jugak.. kalau tradisi Shah Alam (keluarga mertua) pulak.. kitorang akan kumpulkan birthday ikut bulan.. so siapa lahir bulan tu celebrate sekali.. buat/beli cake, kadang beli pizza or kfc ke.. kadang nenek Ani masak.. so nyanyi ramai-ramai.. makan.. settle. Aku rasa lagi best kot macam tu ;)

Bila post gambar ni kat ig/fb semua ingatkan birthday Amaani.. awal-awal dia dah bising cakap dia lapar.. bila nak tiup cake.. eh bising lah budak nie.. hahah.. pastu Kasih tido, Aleesya the birthday girl pon tido.. terpaksa lah aku kejut 2 orang tu.. Amaani dah standby lama kat meja T_______T

Tengok muka Amaani tu.. Excited terlebih hehehe

Birthday girl rilekkkkk je muka baru bangun tido.. dengan baju tido plak tu.. nasib rambut aku sempat kuncupkan sikit hahahahah

Baru bangun tido muka pon masam je.. suruh senyum pon tak nak.. 

Raibow Cake disaluti cheese cream ke? yang masam-masam tu.. aku amik cake ni awal sehari sebab Hotmama tu busy ngan order belambak-lambak.. tu pon aku ugut dia suruh selit cake anak aku seketul.. kalau dia tak nak selit kita putus kawan.. amboi exaggerate.. Sampai yang pink tu dah licin nak turun kebawah.. hahah.. aku tolak balik naik atas..  

Huwaaaa cantik kan? dah lah tinggi gila betingkek-tingkek cake ni dah macam gunung kinabalu hahaha.. Actually Acih dah lama dah sebut-sebut nak rainbow cake.. tak kuasa aku nak layan.. so kebetulan birthday Aleesya aku pon order...Siapa berkenan rainbow cake ni untuk birthday sesapa boleh lah tengok kat Hotmama D'Cake House ye.. kawan lama aku nie.. memang terror buat cake.. segala pavlova mini ke, pavlova besar gedabak ke.. siap melimpah ruah segala strawberi ke kiwi.. menangis tengok heheheh.. Tapi kene book awal lah.. memandangkan Hotmama ni memang al-bizis al-gilas. hahah.. 

Seronok Kasih dapat makan rainbow cake

Atok makan 4 slices pizza.. Amboi atok sekarang dah selera makan... 

Amboi Wan nak tembak apa tu? hahahaha

Ok tu je.. gambo mak ngan apak nya tak yah lah.. dah selalu tengok dah.. Alhamdulilah Aleesya dah genap 1 tahun.. tinggal nak gi bawak DEMC je lagi.. ada jab untuk 1 year nie.. Semoga Aleesya membesar menjadi anak yang solehah dan berjaya dunia dan akhirat.. we love u sayang ;)

-Ads-

Gempur Resdung! Meh beli sekarang, tengah murah nie.. promosi 2 hari.

Masih ingat Kak Pilla ada cerita pasal Ubat Resdung No.1 nie? Sila click entry ni kalau terlupa ;)

2 Hari dengan 2 Misi Terhebat Februari ini! (26-27 Februari 2014) sahaja!!!!
Pencarian Mini Ejen dgn modal serendah RM150 menanti anda! Mana tahu, dgn RM150, anda tukarkan menjadi RM1500 dgn begitu mudah?
Jom join kami untuk bantu saudara terdekat anda bebas dari RESDUNG!
Dapatkan pek besar dgn harga paling kebaboom supaya hidup anda bebas bersin setiap pagi dan wajah yg licin bersih!
Tunggu...meh kita check dulu jika anda ada tanda-tanda ini:
*Gatal-gatal di kawasan muka - hidung, kawasan di sekitar hidung, dahi, mata, telinga yang teruk
*Hidung kerap berair walaupun tidak selsema.
*Pening kepala, sakit kepala.

Jika ya, jgn ragu-ragu lagi, sila SMS/Whatsapp : 013-3310016

Love, 
Filla.

1 comment:

~MaMa RX SToRYMoRY~ said...

Gelongsor kanak-kanak 2-3tahun rm130
Tidak termasuk postage
Whatsapp fakhru 0139233431