Monday, February 17, 2014

MEREMPIT.

Salam Isnin ;)

Amboi lama beno cuti nyeee.. Takdelah.. hari jumaat haritu aku ada hal so aku cuti.. biasalah kalau hari cuti, blog mesti cuti gak.. ini pon bukan cerita weekend ni.. tapi weekend minggu lepas.. Ajak Pak Radie gi minum petang.. Sebab Acih ngan Amaani takde time nie.. dia tido umah Pak Long.. so ai membujang sekejap.. Aleesya takpe.. dia tido.. so takde lah rasa bersalah sangat nak keluar merempit.

Laju betul dia ni bawak motor.. patut lah dia suh peluk pinggang.. kalau tak peluk.. sekali dia pulas.. kebelakang terus... Malas nak membebel suruh dia slow.. lagi aku cakap slow lagi dia rempit.. kang aku memekak kat belakang.. ailio pon bersepah-sepah.. baik senyap.. 

Lepak OldTown kejap.. Dulu OldTown Cyberjaya ni lah aku selalu lepak.. kadang habis je futsal terus lepak sini.. sekarang macam jarang gila gi cyber.. motif aku gi sini??? aku ni kalau takde motif memang payah sikit nak berjalan.. 

wantan noodle kot.. pak radie punya

aku punyer

Aku punyer gak.. hahaha.. eishhh sedapnya garlic bread hmmm

rasanya macam blom share lagi lauk nie.. muahahha.. ada orang kisah ke? eh sukatilah... teringat plak kacang buncis goreng.. masa goreng sayur tu..cer korang pecahkan telur sebijik.. sedap ;)

Ada orang tak makan kepala ikan? Peej tak makan? hoih rugilah hidup kalau tak makan kepala ikan.. sedap oiiiii.. ni ada lebih haritu.. so kalau kepala ikan selalunya antara asam pedas or kari je.. nangis makan.

Ok lah ahkak sibuk sikit.. nanti kalau ahkak free ahkak update lagi ye? bye ngkorang.




Love, 
Filla.

4 comments:

Cik Da said...

salam fila sedapnya menu2...

IdaShazana said...

apa ada hal.... ailio sendiri je pun. bila lagi nak merasa

Chekgu Azrine said...

Kacang buncis tu jgk yg jd idaman hti

salmiah said...

sedapnya makanan tue...memang buat terliur...dah tengahari..nie x mkn lagi..salam perkenalan...

Pengedar Shaklee Terbesar Di Kuching Dengan READY STOCK