Wednesday, April 23, 2014

MOVIE TIME.

Hari apa tah masa ni... Kasih dah lama ajak nak tengok wayang.. Dia nak tengok Frozen.. tapi dah lama kot citer tu dah tak main kat wayang.. So Pak Radie google lah tengok citer apa ada sekarang kat Alamanda.. Yang sesuai untuk budak-budak cuma Rio2 je kot.. Oklah dari takde... 

So jom lah kita gerak lepas maghrib.. Oh baru ingat ni hari Sabtu hahaha.. Kesian aku ni, hari pon dah tak ingat.. Aku ingat sebab aku letih gila.. aku ada event kat Ford Fiesta Test Drive dari pukul 8.30pagi aku dah keluar.. aku kan penakut lambat.. sebab aku ni bangsa suka sesat..hahah.. jadi aku sampai awal gila.. kerja semua settle dalam pukul 3.30ptg.. then terus jumpa pak radie kat OldTown ampang point.. join dia makan jap.. pastu hujan lebat aku lari gi amik Kasih plak habis tuition kat Setiawangsa.. pstu Kasih lapar so teman dia makan kat Ali Maju kat area tuition tu.. lepas makan hujan lebat.. belari anak beranak pegi kat kereta.. 

Hoi balik drive tu jalan jam sebab hujan lebat.. sampai rumah dah budak-budak nak tengok wayang plak.. huwaaaa nak nangis.. Pak Radie plak sound "Awak tak yah ikut lah kalau penat, biar Pa je bawak budak-budak ni".. Eh tapi korang kene tau ok.. nada dia kalau bercakap bukan yang macam urut-urut kaki ko sambil cakap lemah gemalai.. takkkk.. hahaha.. dia cakap dengan muka ketat.. nyampah ai.. so aku pegi jugak.. tapi aku tau dia memang kesian sebab aku penat.. tapi kitorang ni kalau cakap memang bunyi macam nak bergaduh je.. kadang aku pun confuse ni gaduh ke tak ni? heheheee

Tengok next movie kul 11.00 mlm.. elok lah jugak.. aku lapar nie.. so mari makan TGI Friday..

muka letih aku.. tak mandi ok.. terus salin baju ngan shawl je.. 

Kids eat free kan kalau amik main course.  Bagus, jimat duit.

For Amaani.

Chicken Fingers for Kasih.

walaupun aku tak larat dan penat.. tapi bab makan sentiasa larat ;)

Pak Radie memang always burger je.. masa makan pon aku rasa nak telepek kat atas meja.. awal-awal aku dah cakap aku nak tido dalam wayang tu.. Pak Radie angin je.. eh sukati ai la.

Legging kasih ni beli kat Cotton On.. aku suka legging cotton on ada yang jenis kain lembut.. aku beli ni supaya kalau tido memana biar dia pakai ni je.. dah besar pakai kain kang tido tekangkang2 tak elok.. tapi dia belasah nak pakai gi jenjalan.. ok sukatilah.


cakap ngan Pak Radie.. time dulu-dulu pernah lah kitorang keluar dating... amik cuti sehari pastu keluar berdua gi tengok wayang.. gi makan best-best.. tapi tu dulu lah.. huwaaaaaaaaaa dah lama tak dating.. ni aku kena paksa dia apply cuti nie.. nak naik moto merempit gi genting best gak nie.. leh lepak starbucks pakai jacket.. amboih.. 

Tak nak lah.. hehehe

Best Rio2.. Ye ye je aku kan.. padahal Rio1 pon tak penah tengok.. masuk wayang.. budak-budak ni memula ok.. half way semua tebongkang tido.. aku plak awal-awal tido jap.. pastu tebangun aku tengok pak radie sengih-sengih tengok citer nie.. tapi tak boleh blah tengok Roberto tu bajet hensem.. siap ada jambul lagi.. Roberto tu burung ye.. hahahah... lagi satu kelaka tengok kura-kura tu menari slow nak mampos.. nak high five pon lambat.. haha yelah kura-kura kannnn... bagi aku best lah.. sebab banyak nyanyi-nyanyi ngan burung-burung tu menari best gila kot.. so sesiapa plan bawak kids gi tengok wayang boleh consider Rio2 ok.. tapi tak yah tengok midnight.. kang semua tebongkang ;)

Bye.. Kak Pilla lapar nie.. 


Love, 
Filla.

1 comment:

lovely said...

ida pun ingat nak bwk anak g tengok Rio kat alamanda sabtu hari tu. last-last tak jadi sbb en.suami kerja... herrmm sian kat anak.